Co se často při stěhování opomíjí?
Překvapivě to nebývá zajištění nových dokladů, ačkoli je zas tak často nevyužíváme a máme je „zastrčené“ v peněžence. Nový občanský, případně řidičský průkaz a informování o změně adresy zdravotní pojišťovně a dalším úřadům a institucím si většinou pohlídáme, ale stává se, že některé záležitosti nám zkrátka „vypadnou“ a řešíme je na poslední chvíli ve spěchu, anebo se zpožděním, a se zbytečnými problémy, či s hrozícím penále. Patří sem např. pravidelné členské poplatky a závazky spojené s knihovnou, jazykovými a jinými kurzy, posilovnami a zábavními parky, mateřskými centry a školkami, připojením k Internetu, přípojkou kabelové TV, předplatným novin a časopisů atp.
Přepis energií – ideální je, jestliže s vámi spolupracuje bývalý majitel či nájemník, který na svou osobu energie zruší, a vy si pak vše přepíšete na sebe. V dnešní době se to dá zvládnout i přes telefon a e-mail.
Montáž nábytku – ve snaze ušetřit čas, námahu a finance se snažíme demontovat nábytek – rozložit jej na dílčí desky tak, abychom byli schopni jej buď převézt sami, anebo urychlit celý stěhovací proces a zároveň zabránit jeho poškození zabalením desek do bublinkové nebo flexi fólie. Teoreticky jde o pozitivní krok, ale ne každý jej zvládne. Některý nábytek může být nad naše síly – fyzické, i nápor na psychiku. K demontáži a montáži nábytku Praha Odnesto potřebujeme pomocníka, aby občas něco přidržel, odnesl, či přinesl, musíme mít potřebné pomůcky, a co je nejdůležitější – systém a správný postup práce. Právě zde většina z nás „pohoří“ a zbytečně si zkomplikuje situaci.
Stěhovací firmy zajišťují i tyto záležitosti, navíc jsou pojištěné pro případ ztráty a poškození věcí, a můžete jim svěřit i složitější operace, jako je např. kompletní sestavení kuchyňské linky včetně horních skříněk, usazení kuchyňské pracovní desky atd. Obtížné bývá i instalování garnýží, lustrů, polic, či zrcadel, což je pikantní hlavně v panelovém jádru bytového domu.