Weby, na kterých jsou umístěny fotografie či videa, vypadají krásně. Tedy samozřejmě za předpokladu, že jde o snímky či nahrávky dostatečně vysoké úrovně. Člověk se tu pokochá. Ale co víc? Víc už nic. Nic jiného, než onen pocit krásna, mu takový web nedá.
Když jsou na webu nějaké obrázky, je tomu podobně.
Když jsou tu jenom nějaké grafy či tabulky, může to mít nespornou vypovídací hodnotu, která může leckomu přijít vhod, ale je to pro změnu fádní, nezáživné, a ten, kdo právě a pouze podobné údaje nepotřebuje, se sem zřejmě vracet nebude.
Zkrátka a dobře by mělo být na kvalitním webu ode všeho něco. Aby se tu střídalo to, co se líbí, s tím, co je potřeba veřejnosti sdělit, a to v optimálně vyvážené kombinaci.
A rozhodně se tu nesmí podceňovat ani role článků nebo jiných textů. Protože i ty mají svůj nesporný význam, a dokonce mohou plnit obě výše zmiňované funkce. Tedy mohou obsahovat důležitá faktická sdělení, ale také mohou vyvolávat ve čtenářích příjemné pocity.
Jenže nejednou se tu faktům nedá právě důvěřovat a na příjemný pocit se dá zapomenout. A to tehdy, když nesplňují takové články kvalitativní kritéria. Jistě se mnou budete souhlasit, že není příjemné číst něco, co nemá hlavu ani patu, co se hemží pravopisnými chybami a dalšími nedostatky, a není zrovna důvěryhodné to, co psal někdo, kdo při pohledu na tento text nevzbuzuje dojem někoho, kdo pobral mnoho rozumu.
A proto ti, pro něž není psaní silnou stránkou nebo kteří si v tomto nevěří, sázejí na SEO copywriting. Právě zde si totiž dotyční mohou nechat všestranně dokonalé články a další texty napsat. Právě zde se nabízejí služby zkušených autorů, kteří si hravě poradí s texty pro www stránky či pro www stránky se zaměřením na SEO stejně jako s reklamními sděleními. A kdo si na svém webu takové texty zveřejní, nebude určitě nikomu k smíchu.